Szanowni Państwo
Nasza firma ma zaszczyt zaoferować Państwu usługizarządzania i utrzymywania (outsourcingu) sieci telekomunikacyjnej i informatycznej w Państwa firmie. Outsourcing przynosi bardzo wymierne korzyści
Oto niektóre z nich:
Obniżenie kosztów (znikają koszty związane ze stworzeniem i utrzymaniem stanowiska pracy)
Pozyskanie najlepszych fachowców
Bardzo efektywne wykorzystanie czasu pracy
Zadaniowość
Możliwość pracy w soboty i niedziele
Łatwy dostęp do najnowszych technologii
Uwalnia menadżerów od czasochłonnych pobocznych czynności
Pełna stabilność opieki nad powierzonym majątkiem
Obejście blokady etatów
Utrzymanie optymalnego zatrudnienia przy możliwości zapewnienia odpowiedniej liczby specjalistów
Zmniejszenie wysokości inwestycji
Główne elementy umowy outsourcingowej
- Umowa długookresowa stała
- Wynagrodzenie stałe zryczałtowane
- Wynagrodzenie za nadgodziny przepracowane ponad uzgodniony limit
Umowę outsourcingową wdrażamy zwykle etapami, które są szczegółowo opisane. W pierwszym etapie następuje inwentaryzacja i zapoznanie się ze sprzętem wykorzystywanym przez klienta. Następnie podpisujemy wstępną umowę na okres kilku miesięcy. W tym czasie porządkujemy system informatyczny i telekomunikacyjny zleceniodawcy oraz opracowujemy zasady współdziałania. Ewentualne poprawki do umowy outsourcingowej wprowadzane są w trzecim etapie po przeanalizowaniu wcześniejszych faz współpracy. Gdy obie strony są zadowolone, firma nasza obejmuje stałą opiekę nad powierzonym jej sprzętem.
Zarządzanie częścią majątku innej firmy wymaga dobrego poznania się przez obie strony oraz nabrania do siebie wzajemnego zaufania. Z tego powodu zwracamy szczególną uwagę na pierwszy okres współpracy.
Etapy wdrażania umowy outsourcingowej
- Inwentaryzacja sprzętu i oprogramowania klienta
- Podpisanie umowy na okres kilku miesięcy i uporządkowanie systemu informatycznego
- Analiza dotychczasowej współpracy i uzgodnienie ewentualnych zmian
- Podpisanie umowy długookresowej